Inlägg: 2354258
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Frödén klar för Seattle så han är inte heller den Pettis hört rykten om.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Hvs lag ska man aldrig räkna bort!
Tittar snabbt och kan göra en rätt vass uppställning:
Ortio (Gunnarsson)
Martinsson - Holm?
Billins - Andre
Westerlund - Bertov
Bengtsson - Thorp
Tedenby - Miele - Petersson
Bødker - Nättinen - Forsberg
Önerud - Vigneault - Elvenes
Lindbäck - Vesel - Matson
(Davidsson - Davidsson - Hansson)
Ytterell och Törngren är på väg bort.
Tittar snabbt och kan göra en rätt vass uppställning:
Ortio (Gunnarsson)
Martinsson - Holm?
Billins - Andre
Westerlund - Bertov
Bengtsson - Thorp
Tedenby - Miele - Petersson
Bødker - Nättinen - Forsberg
Önerud - Vigneault - Elvenes
Lindbäck - Vesel - Matson
(Davidsson - Davidsson - Hansson)
Ytterell och Törngren är på väg bort.