Inlägg: 2354259
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Blir mer o mer tveksam till att Järnkrok och Boqvist kommer komma hem igen. Känns som den drömmen snart tar slut.
Kan spelare som Stenlund och Frödén få ytterligare chanser så tror jag garanterat att Calle och Boken kommer bli kvar där borta.
Mer osäkert kring Johan Larsson som kanske blir den "första" att vända "hemåt" igen.
Nästan den mest kompletta utav alla 3. Och som verkligen gör sina medspelare bättre. Dessutom en jävlulsk vinnarskalle och en bra person i omklädningsrummet.
Kan bli den nya grana framför mål som vi har saknat sen han slutade.
Kan spelare som Stenlund och Frödén få ytterligare chanser så tror jag garanterat att Calle och Boken kommer bli kvar där borta.
Mer osäkert kring Johan Larsson som kanske blir den "första" att vända "hemåt" igen.
Nästan den mest kompletta utav alla 3. Och som verkligen gör sina medspelare bättre. Dessutom en jävlulsk vinnarskalle och en bra person i omklädningsrummet.
Kan bli den nya grana framför mål som vi har saknat sen han slutade.
+ 5
Tittar snabbt och kan göra en rätt vass uppställning:
Ortio (Gunnarsson)
Martinsson - Holm?
Billins - Andre
Westerlund - Bertov
Bengtsson - Thorp
Tedenby - Miele - Petersson
Bødker - Nättinen - Forsberg
Önerud - Vigneault - Elvenes
Lindbäck - Vesel - Matson
(Davidsson - Davidsson - Hansson)
Ytterell och Törngren är på väg bort.