Inlägg: 2354491
Sv: A proposito de nada
Davey85: HV:s backsida är svag. Definitivt en av de sämsta backuppsättningarna i ligan. Men fw-sidan ser vass ut och Ortio kommer säkert göra det bra mellan stolparna. Svårbedömt lag, men blir definitivt undre halvan av tabellen.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
FOI: Jag kommer att nobba alla träningsmatcher denna försäsong enligt ett nytaget beslut.