Inlägg: 2354520
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JanT: Märkliga turer kring Tom Nilsson. Kanske inte bara finnas fördelar med att signa spelare tidigt...Blir Frölunda för honom istället.
Länkar:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/34vnre/shl-tom-nilsson-lamnar-orebrohttps://www.expressen.se/sport/hockey/shl/orebro-bryter-kontraktet-med-tom-nilsson/
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/34vnre/shl-tom-nilsson-lamnar-orebrohttps://www.expressen.se/sport/hockey/shl/orebro-bryter-kontraktet-med-tom-nilsson/
+ 2
Svag backsida, vass forwardsuppsättning.
Plats 9-12 i min bok.