Inlägg: 2355677
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Skagge:
Ja nu börjar det bli dags känns det som.
12 är det dags att lansera den rena dräkten 3.0 plus att det är dags för Svarta mot Vita igen efter 2 års uppehåll.
Sen dröjer det inte länge innan vi har första träningsmatchen som är den 16e.
Mmm jag börjar iaf bli otålig som fan!
Ja nu börjar det bli dags känns det som.
12 är det dags att lansera den rena dräkten 3.0 plus att det är dags för Svarta mot Vita igen efter 2 års uppehåll.
Sen dröjer det inte länge innan vi har första träningsmatchen som är den 16e.
Mmm jag börjar iaf bli otålig som fan!
Riktigt bra att du delar med dig vad du får höra!