Inlägg: 2358649
Sv: A proposito de nada
Alfred : laget har en oerhört respekt för sina matrisar och de är i högsta grad delaktiga i ett hockeylag. Den som säger annat har aldrig varit kring ett hockeylag.
+ 11
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
brynäs08: Ja jag menade inte att dom är oviktiga, menade att de kunde klippa in någon ifall det behövdes och lite som jag skrev typ 5 inlägg ner. Att man är alla på ett lagfoto för att få en tillhörighet
+ 1