Inlägg: 2358665
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: kommer ju få skador och då blir det väldigt prekärt kan ja lova..kinnwall borta och en till back..samt skada på rödin och palve eller liknande...då blir vi slagpåsar...finns noll bredd alltså...skrämmande,,,kommer inte räddas upp av junisar heller...måste in med 3st
+ 2
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox:
Förra året 21/22 var det 25 spelare och 14 ledare.
11/12 var det 24 spelare och 12 ledare
Ändå ganska stor skillnad.
Förra året 21/22 var det 25 spelare och 14 ledare.
11/12 var det 24 spelare och 12 ledare
Ändå ganska stor skillnad.
+ 1
Menar egentligen bara att spelartruppen ser gles ut, vilket den är. Det blir extra tydligt på den bilden när det nästan är 50/50 spelare/ledare.
Har väl blivit så gammal att jag tänker tillbaka på 90-talet när det var 22 spelare och typ två ledare på bilderna :)