Inlägg: 2358670
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Alcén var ute tidigt och redogjorde för att kommande trupp kommer innehålla betydligt färre huvuden.
Mindre breddspelare, fler spetsspelare… Sen vill man fylla på med juniorer vid skador i den mån det bedöms möjligt och som sista utväg hålla en dörr öppen för kompletteringsvärvning under säsongen…
Mindre breddspelare, fler spetsspelare… Sen vill man fylla på med juniorer vid skador i den mån det bedöms möjligt och som sista utväg hålla en dörr öppen för kompletteringsvärvning under säsongen…
+ 8
Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: så är det,,viktigaste inför säsong är att ha en bred trupp å minst lika bra backup vid skador, iaf om man heter BtynäsIf, för dom kommer, va så säker..en till back och 4 bra fw å jag skulle va lugnare...i nuläget blir det max 2 fw...kommer aldrig hålla i längden, förstå 2st långtidsskador på nyckel fw...vaffan gör vi då,,då är det ju nattsvart
Det är märkligt. Fem forwards lämnar och en värvad hittills. Måtte det bli JL och någon mer in. Men ändå tunn och skadekänslig trupp.