Inlägg: 2358827
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
SnowKing: Denna spelare började följa Brynäs på insta idag. Har dock kontrakt men kanske går att lösa? Verkar vara en ung rightare som lirade i landslaget i höstas.
+ 11
Sv: A proposito de nada
SnowKing: Molin kommer ju garanterat inte tillbaka. Han har varit klar för finska KooKoo ganska länge. Om man har råd med Sallinen för att bredda truppen, tycker jag man ska förlänga med han
+ 6
Där står både Molin och Sallinen fortfarande med!
Står dom uppsatta som backup tills vi värvat klart på forwardssidan?
Tror ju att Sallinen kunde fyllt en tröja ytterligare en säsong, gjorde sällan en dålig match!