Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2358828
Sv: A proposito de nada
SnowKing: Molin kommer ju garanterat inte tillbaka. Han har varit klar för finska KooKoo ganska länge. Om man har råd med Sallinen för att bredda truppen, tycker jag man ska förlänga med han
+ 6
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Förresten, om någon är intresserad av titta på Mora - Leksands träningsmatch är det bara att gå in på länken här nedan. Står 1-1 och det är mitten av andra perioden.
+ 3