Inlägg: 2361501
Sv: A proposito de nada
jhnd91: Är du läskunnig? först klarar du inte av ta beröm sen tror du att jag pratar om Timrå när jag säger domarnas prestation var under all kritik helst i andra perioden snacka om vilken som sitter på helspänn .
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{9873}: såg inte matchen igår, konstaterar ett högt tonläge efter en träningsmatch från både TIK- och BIF-supporters…
Undrar hur (ton)läget blir under säsongen😬😂
Som sagt: träningsmatch men var det någon/några i Brynäs som imponerande tycker ni som såg?
Undrar hur (ton)läget blir under säsongen😬😂
Som sagt: träningsmatch men var det någon/några i Brynäs som imponerande tycker ni som såg?