Inlägg: 2361510
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Såg bara första halvan av matchen och då tyckte jag Kinnvall, Johannesson och Sklenicka såg bra i offensiv zon och i uppspelen. Björniden känns också riktigt vass i båda delar av planen. Dima och Palve imponerade minst och slog väl knappt en rätt pass.
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Tredje fjärde linorna i första perioden helst ungdoms kedjan såg pigga ut sen blev andra perioden sönder blåst och tredje tyckte jag Scott vaknade till men inte speciellt mycket att ta med sig en typisk försäsongs match .
Undrar hur (ton)läget blir under säsongen😬😂
Som sagt: träningsmatch men var det någon/några i Brynäs som imponerande tycker ni som såg?