Inlägg: 2361567
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jonasson: Men Jesus, det här tog väl ändå priset. Nog för att jag kan ge medhåll i att vissa tog sig lite för mycket vatten över huvudet efter en träningsmatchseger, men till största delen var det ju lugn stämning i Timråboken där folk blev glada över spelet, målen och individuella prestationer.
Att några få sedan kan trigga igång denna nivå av lättkränkthet vet jag inte om det är exklusivt för Brynäsfans, men då måste det vara väldigt bitter stämning här större delar av året. Bilden ifråga var också halvironi över tidigare när JL blev klar, och vi var flera som inte hade någon riktig koll på honom. Vilket några väl valda Brynäsare snabbt tog som en ärekränkning och började ranta om gemene timråits hockeykunskap, inavel osv. Att du använder den som belägg för din poäng är lite Siewert Öholm-varning.
Att några få sedan kan trigga igång denna nivå av lättkränkthet vet jag inte om det är exklusivt för Brynäsfans, men då måste det vara väldigt bitter stämning här större delar av året. Bilden ifråga var också halvironi över tidigare när JL blev klar, och vi var flera som inte hade någon riktig koll på honom. Vilket några väl valda Brynäsare snabbt tog som en ärekränkning och började ranta om gemene timråits hockeykunskap, inavel osv. Att du använder den som belägg för din poäng är lite Siewert Öholm-varning.
+ 3
Sv: A proposito de nada
Jonasson: Känslan är att Timrå-boken befolkas av en ganska stor andel supportrar under 15 år.
+ 21

i käften efter en träningsmatch vinst