Inlägg: 2361541
Sv: A proposito de nada
Jonasson: Överhypad och kaxiga lungna diug det är en träningsmatch har inte sätt mycket folk som är så kaxiga som du säger lungna ner dig för fan
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kebab_House: Lugna ner dig för fan? Finns så många exempel på alldeles för kaxiga Timråiter så det bara sjunger om det. Såg exempel igår där man skrev att man pissar på oss, att JJ var mycket bättre än Veini. Och att man redigerar en sån här bild på Johan Larsson och undrar hur många Brynäs saknade förutom "Peter Karlsson eller vad den där killen hette" då tycker jag man blivit alldeles för stor
i käften efter en träningsmatch vinst
i käften efter en träningsmatch vinst
+ 14
Sv: A proposito de nada
Kebab_House: Men måste du komma in och kommentera ett 10h gammalt inlägg, just när folk lagt ner stridsyxan? Skärp dig…
+ 16
