Inlägg: 2361835
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: jaha, skulle presenteras något denna vecka om ja tolkar saker å ting rätt, det borde bli idag då, absolut senast imorgon,,för Brynäs IF presenterar sällan på helger .
Så vi väntar in en bomb idag då..
Så vi väntar in en bomb idag då..
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Skulle Strålman komma hem till HV så är han lätt bästa back i HV. Martinsson tycker jag är överskattad och jag var inte speciellt imponerad av Billins under hans sejour hos oss.
Axle san: Svensk hockey största problem är ordförande Anders Larsson… Han är som en politiker, lite skillnad mot på Rickard Fagerlunds tid..
Axle san: Svensk hockey största problem är ordförande Anders Larsson… Han är som en politiker, lite skillnad mot på Rickard Fagerlunds tid..
+ 1
Tror han kommer få det lite tuffare i SHL. Som är en otroligt snabb liga. Han är fortfarande lite väl slö på grickorna samt art han är lite för tunn.
Tror nog Martinsson, Billins kanske och ev Strålman kommer ligga högre upp i hierarkin hos HV.