Inlägg: 2362798
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Oakleafer : spot on. Tyvärr sker ju det du beskriver även mellan Brynäsare här när olika åsikter ska ventileras…
Onödigt, tröttsamt och ledsamt
Olika åsikter gillar jag som sagts tidigare men dessa påhopp ….
Peace & Love (var och är en bra avslutning👍😁)
Onödigt, tröttsamt och ledsamt
Olika åsikter gillar jag som sagts tidigare men dessa påhopp ….
Peace & Love (var och är en bra avslutning👍😁)
+ 2
Sv: A proposito de nada
Oakleafer : vi kan gå in i timrå boken och prata om Sverige matchen men väldigt bra inlägg av dig igen
Ni brynäsare får ha lite överseende med oss övriga som har respekt för er och inte vill kladda i er bok(Som jag just nu gör).
Peace & Love, ni är grymma!