Inlägg: 2365301
Sv: A proposito de nada
Honken: Finland spelar ju ingen höghastighetshockey direkt och titta på deras framgångar de senaste åren.
+ 5
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är väl det han menar..
Alla ska bara åka fort som fan, typ.
Wiken sa detta för 5-6år sen att spelet med puck blir lidande.
Mats Näslund sa samma för läänge sen. Finns ingen snabbare än ett bra pass.
Läste här om LHC, att man ska lära sig att spela med större puckinnehav.
Den kommentaren säger ju ganska mycket om hur spelet spelas.
Alla ska bara åka fort som fan, typ.
Wiken sa detta för 5-6år sen att spelet med puck blir lidande.
Mats Näslund sa samma för läänge sen. Finns ingen snabbare än ett bra pass.
Läste här om LHC, att man ska lära sig att spela med större puckinnehav.
Den kommentaren säger ju ganska mycket om hur spelet spelas.