Inlägg: 2365304
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
mk: Det förstod jag. Ville bra accentuera med ett tydligt exempel👍
Efter i fysiken, säger Manner. Då hade jag fel. Kanske varit för fritt under sommaren med enskild träning och eget ansvar. Tre veckor till seriestart att bygga upp laget fysiskt. Hinner laget?
Efter i fysiken, säger Manner. Då hade jag fel. Kanske varit för fritt under sommaren med enskild träning och eget ansvar. Tre veckor till seriestart att bygga upp laget fysiskt. Hinner laget?
Alla ska bara åka fort som fan, typ.
Wiken sa detta för 5-6år sen att spelet med puck blir lidande.
Mats Näslund sa samma för läänge sen. Finns ingen snabbare än ett bra pass.
Läste här om LHC, att man ska lära sig att spela med större puckinnehav.
Den kommentaren säger ju ganska mycket om hur spelet spelas.