Inlägg: 2369205
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Gråter inte floder av att vi missade Komarov. Gissningsvis blev det ett budkrig mellan oss och Luleå, och Luleå visade sig mer desperata då de behöver ha in ytterligare en spelare utöver Komarov för att ersätta Omark/Andreasson. Dom har ju redan fått nobben av flera stjärnspelare så de har nog inte råd att gå bet på ännu ett nyförvärv.
+ 6
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: hoppas inte Komarov var nr 1 på Alcens så kallade lista av "bästa möjliga värvning"
+ 8
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Om vi har en riktigt bra sniper på gång istället är jag okej med det. Var aldrig helt såld på Komarov och tycker inte det är spelartypen vi främst behöver.
+ 13