Inlägg: 2372184
Sv: A proposito de nada
Gör han en John Nyberg ? Stannar kvar i Ängelholm och får en tröja när Brynäs anländer
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Känns väl som en klockren värvning i väntan på DEN spelaren som alla vet kommer komma, breddar laget, han är definitivt bättre än samtliga spelare i 3/4 kedjorna i Brynäs, oerhört bra skott och stor kropp.
När spetsen kommer in, sätt honom i en tredje med Scott/Palve som center med Olesen så har vi ett bredare lag helt klart, plus att han bara kommer bli bättre.
Det är en andrarunda top50 i draften vi plockar in trots allt :)
Hellre Strömgren än en Rollin-Carlsson-ish ;)
När spetsen kommer in, sätt honom i en tredje med Scott/Palve som center med Olesen så har vi ett bredare lag helt klart, plus att han bara kommer bli bättre.
Det är en andrarunda top50 i draften vi plockar in trots allt :)
Hellre Strömgren än en Rollin-Carlsson-ish ;)
+ 12