Inlägg: 2372222
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
brunkaren:
Jag berömmer den här värvningen rejält! Han har redan bevisat mycket i J20 och anses som en riktigt fin talang. Han är fortfarande junior så kan varva spela i J20 mot SHL.
Precis en sån värvning som redan nu breddar men framförallt kan visa sig fruktsam de kommande 2-3 åren. Bra Alcen!
Jag berömmer den här värvningen rejält! Han har redan bevisat mycket i J20 och anses som en riktigt fin talang. Han är fortfarande junior så kan varva spela i J20 mot SHL.
Precis en sån värvning som redan nu breddar men framförallt kan visa sig fruktsam de kommande 2-3 åren. Bra Alcen!
+ 15
När spetsen kommer in, sätt honom i en tredje med Scott/Palve som center med Olesen så har vi ett bredare lag helt klart, plus att han bara kommer bli bättre.
Det är en andrarunda top50 i draften vi plockar in trots allt :)
Hellre Strömgren än en Rollin-Carlsson-ish ;)