Inlägg: 2372289
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Att inte folk kan sluta tjata om Sallinen 🙂 Laget behöver både bredd och spets, Sallinen är varken eller. För dyr för bredd och för kass för spets..
Det här känns som en spännande värvning med stor potential! Lär dessutom vara billig så det fortfarande finns utrymme för spets. Tummen upp Alcén! 👍
Det här känns som en spännande värvning med stor potential! Lär dessutom vara billig så det fortfarande finns utrymme för spets. Tummen upp Alcén! 👍
+ 15
Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Känner väl personligen att Sallinen blir rätt överflödig nu.
+ 5