Inlägg: 2372390
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: se mitt tidigare inlägg :) spets + Sallinen.
Självklart mer behov av en målskytt om jag måste välja. Men alla kan ju se att vår fjärdekedja inte räcker till. Viktigt att ha en ok fjärdekedja för att poängspetsen ska ha ork att vara produktiva.
Självklart mer behov av en målskytt om jag måste välja. Men alla kan ju se att vår fjärdekedja inte räcker till. Viktigt att ha en ok fjärdekedja för att poängspetsen ska ha ork att vara produktiva.
+ 4