Inlägg: 2374391
Svarskommentarer
Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Pettisbif: Jag tror och hoppas på Mario. Han känner redan alcen och timashov ganska väl. Man märker tydligt att 4e kedjan har det svårt framförallt i egen zon. Kvist och Ljungkrantz håller tyvärr inte lössen. Så hoppas alcen löser Mario så man kan flytta ner ölund.
Min uppställning omgång 12
Lindbäck-Veini
Bertilsson-Kinnvall
Skelnicka-Johannesson
Hedberg-Friman
Lindstein
Rödin-Björninen-Scott
Kempe/ny-Larsson-Timashov
Olesen-Palve-Strömgren
Ljungkrantz-ölund-Eklind
Birgersson
Jag hade inte tackat nej till en Högerskytt tex från tyska ligan som gjort poäng och kan spela någorlunda fysiskt.
Min uppställning omgång 12
Lindbäck-Veini
Bertilsson-Kinnvall
Skelnicka-Johannesson
Hedberg-Friman
Lindstein
Rödin-Björninen-Scott
Kempe/ny-Larsson-Timashov
Olesen-Palve-Strömgren
Ljungkrantz-ölund-Eklind
Birgersson
Jag hade inte tackat nej till en Högerskytt tex från tyska ligan som gjort poäng och kan spela någorlunda fysiskt.
+ 1
Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Pettisbif: Grimaldi är fortfarande ledig, just sayin… Tar han lätt före alla du nämnde
+ 2
Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Pettisbif: Om du fick välja en av dessa 3, Kempe, Tyler eller Vejdemo?
+ 1
Grym känning!
Tre spelare som är lediga som går att värva:
Mario Kempe
Lukas Vejdemo
Plus denna:
www.eliteprospects.com/player/11667/tyler-ennis
Finns säkert nån till. Men nu är ju Bailey, Bakoš och Dal Cole upptagna. Synd!