Inlägg: 2374406
Svarskommentarer
Sv: Sv: SHL premiär Rögle mot Brynäs i Catena Arena idag kl 15:
Skagge: Så i omgång 12 kör du Kinnvall som 7:e back? Om man får leka Manner och hockeygudarna är med oss hade jag formerat laget så här:
Bertilsson-Kinnvall
Sklenicka-Lindstein
Friman-Johannesson
Bergman (Hedberg har inte bevisat ett skit hittills och får sitta på läktaren)
Rödin-Larsson-NY (Grimaldi)
Palve-Björnen-Timashov
Olesen-Scott-Strömgren
Kvist-Ölund-Eklind
(Utlåning av Birger, Ljungkrantz 13:e forward)
Bertilsson-Kinnvall
Sklenicka-Lindstein
Friman-Johannesson
Bergman (Hedberg har inte bevisat ett skit hittills och får sitta på läktaren)
Rödin-Larsson-NY (Grimaldi)
Palve-Björnen-Timashov
Olesen-Scott-Strömgren
Kvist-Ölund-Eklind
(Utlåning av Birger, Ljungkrantz 13:e forward)
+ 1
Min uppställning omgång 12
Lindbäck-Veini
Bertilsson-Kinnvall
Skelnicka-Johannesson
Hedberg-Friman
Lindstein
Rödin-Björninen-Scott
Kempe/ny-Larsson-Timashov
Olesen-Palve-Strömgren
Ljungkrantz-ölund-Eklind
Birgersson
Jag hade inte tackat nej till en Högerskytt tex från tyska ligan som gjort poäng och kan spela någorlunda fysiskt.