Inlägg: 2374864
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Berge:
Jag tycker inte man ska ändra en rätt bra koncept från Rögle matchen.
Dock hoppas jag Strömberg tar Ljungkrantz plats rakt av då Ljungen bevisat att han inte är SHL mässig ännu. Fick inte ut ett skit mot Rögle utan trampa mest vatten, såg rädd ut och ville inte ens vara delaktig.
Jag hoppas på nått sånt här:
Vehviläinen (Lindbäck)
Kinnvall - Sklenička
Johannesson - Friman
Bergman - Bertilsson
Lindstein
Rödin - Björninen - Scott
Timashov - Palve - Larsson
Olesen - Ölund - Eklind
Strömgren - Birgersson - Kvist
Och sen detta om både Grimaldi och Mešar kommer. Vilket vore en sinnessjuk dröm såklart.
Rödin - Larsson - Grimaldi
Timashov - Björninen - Palve
Olesen - Scott - Mešar
Strömgren - Ölund - Eklind
Jag tycker inte man ska ändra en rätt bra koncept från Rögle matchen.
Dock hoppas jag Strömberg tar Ljungkrantz plats rakt av då Ljungen bevisat att han inte är SHL mässig ännu. Fick inte ut ett skit mot Rögle utan trampa mest vatten, såg rädd ut och ville inte ens vara delaktig.
Jag hoppas på nått sånt här:
Vehviläinen (Lindbäck)
Kinnvall - Sklenička
Johannesson - Friman
Bergman - Bertilsson
Lindstein
Rödin - Björninen - Scott
Timashov - Palve - Larsson
Olesen - Ölund - Eklind
Strömgren - Birgersson - Kvist
Och sen detta om både Grimaldi och Mešar kommer. Vilket vore en sinnessjuk dröm såklart.
Rödin - Larsson - Grimaldi
Timashov - Björninen - Palve
Olesen - Scott - Mešar
Strömgren - Ölund - Eklind
+ 7
Först om främst vill jag se Strömgren i laget på torsdag. Om han placeras i tredje skulle fjärdekedjan bli bättre. Kanske hade det inte heller varit en så dum tanke att sprida ut kompetensen lite över de fyra kedjorna så vi inte blir lika sårbara när fjärdekedjan spelar.
Rödin - Larsson - Olesen
Timashov - Björninen - Palve
Strömgren - Scott - Eklind
Ljungkrantz - Ölund - Birgersson
Eller så kör man vidare på det lag som trots alls gjorde det rätt bra mot Rögle i premiären.