Inlägg: 2374898
Sv: A proposito de nada
Pettisbif: Byt plats på Berra och Friman så håller jag med dig om uppställningen. 🙂
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge:
Ingen dum idé. Var inne på det jag med. Tror det hade varit bäst. Men om man ska se till försäsongen och hur Manner formerat så tror jag tyvärr inte på några stora förändringar. Speciellt inte efter en bra match borta mot Rögle som är ett av Shls bästa hemmalag.
Ingen dum idé. Var inne på det jag med. Tror det hade varit bäst. Men om man ska se till försäsongen och hur Manner formerat så tror jag tyvärr inte på några stora förändringar. Speciellt inte efter en bra match borta mot Rögle som är ett av Shls bästa hemmalag.
+ 1