Inlägg: 2376536
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Davey85:
Absolut. Fattar hur du menar men idag skulle Brynäs haft med sig minst 2 pinnar, helst 3.
Säger som jag sagt hela försäsongen att i år finns inget klart bottenlag utan det handlar om att vinna "rätt" matcher, spela stabilt och undvika skador för att på så sätt undvika bottenplaceringarna.
Absolut. Fattar hur du menar men idag skulle Brynäs haft med sig minst 2 pinnar, helst 3.
Säger som jag sagt hela försäsongen att i år finns inget klart bottenlag utan det handlar om att vinna "rätt" matcher, spela stabilt och undvika skador för att på så sätt undvika bottenplaceringarna.
Jag är asfrustrerad över OT-torsk idag.