Inlägg: 2377859
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: ”Hur lång tid har du”…., prestationen under all kritik, MEN PP-målet för Luleå dödar
matchen. Filmning av en gris och mål på det blev för mycket ….
matchen. Filmning av en gris och mål på det blev för mycket ….
Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Palve äger 6-4 spelet! Vad fan gör han? Nä, nu är det fan minikris på gång. Och varning helvete är Johan Larsson? Totalt osynlig i denna match. GÖR OM I KEDJORNA SNÄLL!!!
+ 1