Inlägg: 2377856
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Högsta publiksiffra i år.
För nu kommer inte folk komma och se skiten.
Ingen vill se laget. Hade man vunnit kanske folk fått mersmak. Nu är det samma show igen och de vill inte folket kolla på.
Inte bara Brynäs som sviker utan även domaren.
Räkna med hård kamp om att undvika kval.
Allt annat är bara galet att tro på.
För nu kommer inte folk komma och se skiten.
Ingen vill se laget. Hade man vunnit kanske folk fått mersmak. Nu är det samma show igen och de vill inte folket kolla på.
Inte bara Brynäs som sviker utan även domaren.
Räkna med hård kamp om att undvika kval.
Allt annat är bara galet att tro på.
+ 1
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Men herregud Palve... Vad är det fel på honom? Han gör ta mig fan i inget rätt