Inlägg: 2377864
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Men herregud Palve... Vad är det fel på honom? Han gör ta mig fan i inget rätt
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: håller med, i samma liga som Dima,
Larsson och Rödin.
Våra ”bästa spelare” är helt enkelt inte bäst.
Öhlund och Strömgren är bättre och så ”ska det inte vara”…
Än en gång; vill höra Bulans syn på Shinimin men hans ev svar blir väl: ”jag såg/har inte sett situationen”..
Larsson och Rödin.
Våra ”bästa spelare” är helt enkelt inte bäst.
Öhlund och Strömgren är bättre och så ”ska det inte vara”…
Än en gång; vill höra Bulans syn på Shinimin men hans ev svar blir väl: ”jag såg/har inte sett situationen”..
+ 2