Inlägg: 2378734
Sv: A proposito de nada
Skrämmande att ingen annan generation har tagit tag i klacken? Borde finnas 17-20 åringar
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
VästBrynäs: Det är publiken i Gävle som är problemet. Har man med sej nån polare på brynäsmatch i Gävle så undrar dom alltid vad det är för fel på publiken. På bortaplan har Brynäs alltid skitbra support.
+ 6
Sv: A proposito de nada
VästBrynäs: verkligen, det kanske är den vägen som är det rätta, att försöka få in barn i klacken istället för att sätta hoppet till medelålders före detta ultras.