Inlägg: 2383013
Sv: A proposito de nada
Jag har biljett till Molins hyllningsmatch. Efter det ska jag ta en funderare på att man ska göra slut med Brynäs efter 30 år. Jag orkar fan inte mer, man blir bara besviken match efter match. Mår fan piss av att se detta lag uppträda som dom oftast gör.
+ 7
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Chanzone: Hedberg bänkad och Sklenicka brilliant. Börjar se en aning bättre ut.
+ 2