Inlägg: 2383134
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Brynäs försvarsspel påminner mig om när jag som pojklagsspelare fick det andra lagets snabba spelare mot mig, fick välja mellan att bli förbiåkt eller ta en utvisning. Vi ser för fan helt fastvuxna emellanåt.
+ 5
Sv: A proposito de nada
dabif: Trots allt en uppryckning och vi är ikapp efter perioden.
Ganska troligt att det blir lite mer avvaktande en bit in i tredje och att det kan passa oss.
tips just nu 5-6
Ganska troligt att det blir lite mer avvaktande en bit in i tredje och att det kan passa oss.
tips just nu 5-6
+ 1
Hur kommer det sig att det ser ut som Malmös spelare är svenska mästare i skridskoåkning, dubbelt så snabba som Brynäs spelare.