Inlägg: 2385461
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad: glöm inte Björnen med tekningar skymningar och städgumma i den kedja
+ 16
Sv: A proposito de nada
lapad: palve björninen o dima..hittade rätt i den linan Bra Manner!
Hoppas Manner steppar upp i sin coaching.
Hoppas Manner steppar upp i sin coaching.
+ 12
Sv: A proposito de nada
lapad: vi kan ju spela om vi vill. Schlenicka är ju brutalt bra, rödin också duktig.
Lindbäck bra men släpper lite väl mkt returer emellanåt.
Lindbäck bra men släpper lite väl mkt returer emellanåt.
+ 3