Inlägg: 2385498
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: många som var bra idag.
Första linan: inga mål men en riktig kämpainsats av alla tre, bra
Dima & Palve: kvicka, aviga inte lika nonchalanta. Så här ska deras medelnivå vara.
Sklenicka: vad säger man, Brynäs bästa värvning på flera år. För bra för serien egentligen. Bra njuta så länge de varar.
Friman: rejäl, bra
Kinnvall: bra över hela banan, avig, Klingberg-light
Ölund: höll Ölund-nivå anno 2022
Ron Jeremy: kung av tekningar, jobbig att möta
Lindbäck: bäst på isen enligt mig.
Manner: trots vinst, underpresterar, ingen matchcoachning.
Övrigt: utvisningar i allmänhet och sådana i anfallszon i synnerhet. Tänk dessa mot SAIK, FBK tex😬😱
Elvenes hade nog förstärkt vårt lag utifrån hans match idag åtminstone.
Det var det som spontant dök upp i huvudet (har säkert glömt någon/något.
Hälsningar
Kungen i soffan😂😂😂
Slutligen: ett stort jävla grattis 🥂 till oss.
Första linan: inga mål men en riktig kämpainsats av alla tre, bra
Dima & Palve: kvicka, aviga inte lika nonchalanta. Så här ska deras medelnivå vara.
Sklenicka: vad säger man, Brynäs bästa värvning på flera år. För bra för serien egentligen. Bra njuta så länge de varar.
Friman: rejäl, bra
Kinnvall: bra över hela banan, avig, Klingberg-light
Ölund: höll Ölund-nivå anno 2022
Ron Jeremy: kung av tekningar, jobbig att möta
Lindbäck: bäst på isen enligt mig.
Manner: trots vinst, underpresterar, ingen matchcoachning.
Övrigt: utvisningar i allmänhet och sådana i anfallszon i synnerhet. Tänk dessa mot SAIK, FBK tex😬😱
Elvenes hade nog förstärkt vårt lag utifrån hans match idag åtminstone.
Det var det som spontant dök upp i huvudet (har säkert glömt någon/något.
Hälsningar
Kungen i soffan😂😂😂
Slutligen: ett stort jävla grattis 🥂 till oss.
+ 8
Sv: A proposito de nada
Vet inte vem som har sista ordet i båset , och nu vann vi. Men.
6min kvar , defensiv tek i egen zon Hedberg och Bergman inne.
2min kvar Hedberg inne.
Vet att vi var en kort idag.
Gillar inte den matchcoachningen.
6min kvar , defensiv tek i egen zon Hedberg och Bergman inne.
2min kvar Hedberg inne.
Vet att vi var en kort idag.
Gillar inte den matchcoachningen.
+ 3
Hoppas Manner steppar upp i sin coaching.