Inlägg: 2396403
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Vad gör Bif på träningara?
Inte är det på PP eller BP ivf.
Snyggt avslut av Bertil, klass med P16…
Förjävligt dåligt av Dima mfl hur dom agerar, ALLTID svåraste passet osv.
Inte är det på PP eller BP ivf.
Snyggt avslut av Bertil, klass med P16…
Förjävligt dåligt av Dima mfl hur dom agerar, ALLTID svåraste passet osv.
Sv: A proposito de nada
Charles: Varför i helvete kan de inte visa kameran från ovan målet? Utifrån ser det ut att vara solklart mål. Möjligen blir han intacklad i målvakten… Det där målet kan de fan inte ta bort i alla fall. Även om domarna såklart funderar nån sekund extra efter anledningar att döma bort det…
+ 2