Inlägg: 2396422
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Fantastiskt, vi har känning, vittring, spelar bra. Då ska vi försöka ge bort matchen igen..dribbla bort pucken och ge dom friläge. Skärpning för helvete! Är det så svårt att hålla fokus?
Sv: A proposito de nada
Lindström:
Haha, till och med kommentatorn var lite rolig i och med Ölunds mål.
"och det blev inte ens videotitt"
Haha, till och med kommentatorn var lite rolig i och med Ölunds mål.
"och det blev inte ens videotitt"
+ 10
Inte är det på PP eller BP ivf.
Snyggt avslut av Bertil, klass med P16…
Förjävligt dåligt av Dima mfl hur dom agerar, ALLTID svåraste passet osv.