Inlägg: 2401009
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Kan inte låta bli och fundera hur ledarstaben kommer se ut nästa säsong. Samtliga sitter på ett ettårskontrakt och man har även en finsk J20 tränare. Vad händer om Manner tackar för sig? Vilken riktning tar föreningen då? Hugger man på ett svenskt namn? Och om man satsar på ett svenskt namn, ska den då sätta ett helt nytt spelsystem som skiljer sig helt från systemet nu? Känns inte som föreningen har något föredraget spelsystemet utan man låter tränarna bestämma sånt, är det verkligen klokt på sikt?
+ 8