Inlägg: 2401915
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Noel Nordh sjuk och missar matchen imorgon. Anton Ohlsson ersätter som 13e forward.
PP femmorna görs om:
Sklenička - Point
Palve - Vänter (Tröttsamt!)
Scott - Runt mål
Olesen - Slottet (Tröttsamt, varför inte Ölund eller Ljungkrantz?!)
Strömgren - Höger
Kinnvall - Point
Johannesson - Vänster
Timashov - Höger
Larsson - Slottet
Björninen - Runt mål
Samma femmor som jag skrev ut igår.
Inte klart än vem som står.
Förmodligen kör man endast på 6 backar och 12 forwards.
Som några redan nämt Kaskinen sjuk och Ove ersätter i båset.
PP femmorna görs om:
Sklenička - Point
Palve - Vänter (Tröttsamt!)
Scott - Runt mål
Olesen - Slottet (Tröttsamt, varför inte Ölund eller Ljungkrantz?!)
Strömgren - Höger
Kinnvall - Point
Johannesson - Vänster
Timashov - Höger
Larsson - Slottet
Björninen - Runt mål
Samma femmor som jag skrev ut igår.
Inte klart än vem som står.
Förmodligen kör man endast på 6 backar och 12 forwards.
Som några redan nämt Kaskinen sjuk och Ove ersätter i båset.
+ 2
Ursäkten godtas, tack. Vi glömmer det hela.