Inlägg: 2401919
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
{10023}: äntligen kan man skjuta direkt från backplats.
Ska det styras från höger på timashov så måste man ha kinnvall på blå på direktskott.
Lika i andra PP, ska det styras från vänsterkanten med Palve så måste man ha en vänsterfattad Sklenicka där på direktskott!
Men håller med dig angående Olesen. Han kan ju inte göra mål karljäveln. In med Ljungkrantz och ge honom mer luft under vingarna, snart flyger han om han får medskjuts.....
Ska det styras från höger på timashov så måste man ha kinnvall på blå på direktskott.
Lika i andra PP, ska det styras från vänsterkanten med Palve så måste man ha en vänsterfattad Sklenicka där på direktskott!
Men håller med dig angående Olesen. Han kan ju inte göra mål karljäveln. In med Ljungkrantz och ge honom mer luft under vingarna, snart flyger han om han får medskjuts.....
+ 5
PP femmorna görs om:
Sklenička - Point
Palve - Vänter (Tröttsamt!)
Scott - Runt mål
Olesen - Slottet (Tröttsamt, varför inte Ölund eller Ljungkrantz?!)
Strömgren - Höger
Kinnvall - Point
Johannesson - Vänster
Timashov - Höger
Larsson - Slottet
Björninen - Runt mål
Samma femmor som jag skrev ut igår.
Inte klart än vem som står.
Förmodligen kör man endast på 6 backar och 12 forwards.
Som några redan nämt Kaskinen sjuk och Ove ersätter i båset.