Inlägg: 2402226
Sv: A proposito de nada
hahii: Intressant att sparka målvaktstränaren, fortsätta avlöna honom och sen ta in någon på deltid för ”ekonomin”. Kan tycka det mest ekonomiska hade varit att BEHÅLLA den målvaktstränaren man hade som var omtyckt.
+ 8
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Lemp:
Det var kanske så enkelt att Lindbäck ville ha Honken?
Kan det va så enkelt? Hittills med klent resultat men säsongen är inte slut än!
Det var kanske så enkelt att Lindbäck ville ha Honken?
Kan det va så enkelt? Hittills med klent resultat men säsongen är inte slut än!
+ 3