Inlägg: 2403909
Sv: A proposito de nada
Farsang: tycker han skulle ha passat tidigare men det är lätt att tycka från soffan😂😂
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Tycker Rögle känns svaga och ser långsamma ut. De fick lite moment tack vare 2 PP.
+ 2
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: jo så är det ju, sen visar nog kameravinkeln inte exakt vad som sker i en specifik situation heller 👍🏼