Inlägg: 2403924
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: jo så är det ju, sen visar nog kameravinkeln inte exakt vad som sker i en specifik situation heller 👍🏼
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Farsang: tycker vi hade några bra byten och bästa chansen i BP. Måste undvika BP dock…
Annars en ganska blek period.
Toppar enligt mig: Sklenicka, Johannesson, Kinnvall, Kvist och Palve.
Annars en ganska blek period.
Toppar enligt mig: Sklenicka, Johannesson, Kinnvall, Kvist och Palve.
Sv: A proposito de nada
Asså Rögle är ju äckligt dåliga? Kanske säger rätt mycket om oss, men ändå.
+ 1