Inlägg: 2403939
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jonas Asplund kommer göra Lindbäck sällskap i målet efter uppehållet.
Kvist gjorde för övrigt sin bästa prestation hittills i år.
Varför passade inte Björnen till Ljungkrantz när dom kom 2 mot 1?!
Kvist gjorde för övrigt sin bästa prestation hittills i år.
Varför passade inte Björnen till Ljungkrantz när dom kom 2 mot 1?!
+ 3
Sv: A proposito de nada
Chanzone: in med Bergman enbart för att proppa Lesund när han tittar ner på isen
+ 3
Sv: A proposito de nada
Bra period ändå, tycker det var ett riktigt fint byte där oxå av McDavid, eller mena Kvist?!
+ 2
Sv: A proposito de nada
Kan vi få något relativt ordnat anfallsspel så kanske vi har en chans ikväll?
Vart är nyförvärvet från förra matchen då? Den där Greg Scatt! En av SHL snabbaste spelare 😅