Inlägg: 2403928
Sv: A proposito de nada
Asså Rögle är ju äckligt dåliga? Kanske säger rätt mycket om oss, men ändå.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Bergman har haft en minst sagt jobbig förstaperiod.
Vart är nyförvärvet från förra matchen då? Den där Greg Scatt! En av SHL snabbaste spelare 😅
Vart är nyförvärvet från förra matchen då? Den där Greg Scatt! En av SHL snabbaste spelare 😅
+ 4