Inlägg: 2403966
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Enligt mig är Limpan så här långt bästa toppen, två BP och inget vidare BP alldeles för liten box ingen aggressivitet i mot puckförare utan passivitet där boxen bara krymper. den enda ljusglimten av utespelarna är Ölund, han fortsätter med sitt solida spel.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
J-S: hålla nollan är alltid bra.
Tyckte dock han inte sattes på större prov trots 2 BP.
Ölund också OK, absolut.
Tycker ”mina” toppar syntes mest i första …
Tyckte dock han inte sattes på större prov trots 2 BP.
Ölund också OK, absolut.
Tycker ”mina” toppar syntes mest i första …