Inlägg: 2403938
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Enligt mig är Limpan så här långt bästa toppen, två BP och inget vidare BP alldeles för liten box ingen aggressivitet i mot puckförare utan passivitet där boxen bara krymper. den enda ljusglimten av utespelarna är Ölund, han fortsätter med sitt solida spel.
Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Hur många utvisningar har tjecken? Få om jag minns rätt. Finns en anledning till det…
+ 1
Annars en ganska blek period.
Toppar enligt mig: Sklenicka, Johannesson, Kinnvall, Kvist och Palve.