Inlägg: 2407132
Sv: A proposito de nada
Sharky: Jag hade hellre sett Strömgren eller Ljungkrantz med Björnen och Rödda. Dessutom tycker jag 3:e kedjan funkat bra med Olesen där. Visst han gör inga mål, och det vill man ju ha igång, men han har alltid en habil arbetsinsats.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jugge: deras mål kanske är att få igång hans målproduktion ihop med Rödin och Björninen. Plus att gnetmål av björninen och klassmål av rödda lär nog ge Olesen rejält med assist/Självförtroende att kunna få igång produktionen själv!
Vi får hoppas på det iallafall. Även hoppas på att Rödins form fortsätter som matchen mot Hv71.
Vi får hoppas på det iallafall. Även hoppas på att Rödins form fortsätter som matchen mot Hv71.
+ 14
Sv: A proposito de nada
Jugge:
Yes, bättre med Strömgren i 3:e.
Har för mig att Olesen värvades som en sniper och det har inte fallit väl ut…, så i mina ögon, en besvikelse.
Jobbar gör han dock.
Yes, bättre med Strömgren i 3:e.
Har för mig att Olesen värvades som en sniper och det har inte fallit väl ut…, så i mina ögon, en besvikelse.
Jobbar gör han dock.
+ 1