Inlägg: 2409945
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja:
Ser fortfarande inte att han ska köpa en roll som 3e kedje spelare hos oss när han redan har den platsen i Leksand.
Blir lite fel om man tar i honom om man ser till kedjorna hos oss då:
Rödin - Larsson - Ölund?
Scott - Palve - Timashov
Eklind - Björninen - Ashton
Olesen - Strömgren - Ljungkrantz..... vem ska centra där då?
Eller ska Ölund helt plötsligt belönas med en 4e kedja efter han varit vår genomgående bästa forward i år?
Ashton passar inte in hos oss och jag ser inte att han får nån bättre roll hos oss än vad han redan har nu tycker jag.
Iofs skulle man kunna köra såhär också:
Timashov - Larsson - Rödin
Scott - Palve - Ashton
Ölund - Björninen - Eklind
Ljungkrantz - Birgersson - Strömgren
Men då återigen faller Olesen helt bort.
Vilket jag inte tror just nu att Brynäs/Alcen vill.
Ser fortfarande inte att han ska köpa en roll som 3e kedje spelare hos oss när han redan har den platsen i Leksand.
Blir lite fel om man tar i honom om man ser till kedjorna hos oss då:
Rödin - Larsson - Ölund?
Scott - Palve - Timashov
Eklind - Björninen - Ashton
Olesen - Strömgren - Ljungkrantz..... vem ska centra där då?
Eller ska Ölund helt plötsligt belönas med en 4e kedja efter han varit vår genomgående bästa forward i år?
Ashton passar inte in hos oss och jag ser inte att han får nån bättre roll hos oss än vad han redan har nu tycker jag.
Iofs skulle man kunna köra såhär också:
Timashov - Larsson - Rödin
Scott - Palve - Ashton
Ölund - Björninen - Eklind
Ljungkrantz - Birgersson - Strömgren
Men då återigen faller Olesen helt bort.
Vilket jag inte tror just nu att Brynäs/Alcen vill.
Sen är det som du är inne på lite ovisst med Palves framtid. Vetetusan om Leksand vore beredda att släppa Ashton men det är klart att han vore en förstärkning för Brynäs. "Spetsvärvningen" som alla drömmer om förblir nog bara en dröm...